Overig

Overig
Klacht?

Wanneer je een klacht hebt over de Fietsvakantiewinkel, dan horen wij dat natuurlijk graag. Wij zullen dan ons best doen om een passende oplossing te vinden. Een klacht indienen doe je door een mail te sturen naar winkel@fietsvakantiewinkel.nl of door gebruik te maken van ons contactformulier. Wij zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, dat zal meestal binnen 24 uur zijn (op werkdagen), maar in ieder geval binnen 14 dagen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Ik heb advies nodig. Kan ik bij jullie terecht?

Al jaren staan wij voor u klaar wanneer u vragen heeft of advies wilt voor een fietsvakantie. Ons advies is gebaseerd op de kennis van de producten die wij verkopen en onze eigen ervaring met fietsvakanties en de merken die wij voeren. Wij weten veel, maar zeker niet alles. Gelukkig houden wij van een puzzel en zoeken graag dingen uit, waar dat in onze mogelijkheden ligt. Zo leren wij ook elke dag bij. Schroom niet om contact met ons op te nemen voor advies. We weten veel, zeker niet alles. U zult begrijpen dat we ons met name richten op datgene wat we verkopen. Gelukkig maar, er moet ook nog wat te ontdekken over blijven.

Over aan aantal onderwerpen hebben wij al informatie verzameld. Kijk daar eens of u wellicht het antwoord op uw vraag vindt. Zo vindt u hier een aantal ideeën voor fietsvakanties (fietsvakanties dichtbij huis, rondtochten etc.).

Ook hebben we wat nuttige informatie bij elkaar gezet over een aantal van onze kampeerartikelen (fietstent, slaapzak etc.). Die vindt u hier.

Vindt u daar niet waarnaar u op zoek bent? Wij zijn elke werkdag per mail te bereiken en doen ons best binnen 1 werkdag te reageren. In het hoogseizoen (mei-september) zijn wij wel extra druk en kan het zijn dat het wat langer duurt en ons advies minder uitgebreid is, ons eerste doel is dan te zorgen dat alle fietsers hun spullen op tijd hebben.

U kunt natuurlijk elke vrijdag in de winkel langskomen voor advies met betrekking tot de spulletjes die wij verkopen. U krijgt dan persoonlijk advies van een van onze fietsende collega’s.